.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌امنيت دانش‌آموزان ودانشجويان درمازندران

 دادستان عمومي و انقلاب مركز مازندران از اجراي طرح امنيت و سلامت ويژه دانش آموزان و دانشجويان همزمان با بازگشايي مدارس و دانشگاهها در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "اسدالله جعفري" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود : اين طرح با همكاري سازمان آموزش و پرورش و دانشگاهها ، نيروي انتظامي و دستگاه قضايي استان براي حفظ و سلامت دانش آموزان و دانشجويان اجرا مي‌شود.

وي اظهارداشت : در اجراي اين طرح چنانچه افرادي براي دانش آموزان و دانشجويان به ويژه دختران در مسير مدارس و دانشگاهها مزاحمت ايجاد كنند برابر قانون و به طور جدي برخورد مي‌شود.

وي ادامه داد : چنانچه افرادي براي نواميس مردم در خيابانها مزاحمت ايجاد كنند در صورت اثبات جرم بدون هيچگونه اغماضي با افراد خاطي بشدت برخورد قانوني مي‌شود.

وي ضمن هشدار به اينگونه افراد گفت: طرح امنيت و سلامت اجتماعي در دستور كار ستاد پيشگيري و مبارزه با جرايم خاص استان قرار دارد و اين طرح به طور مستمر به اجرا در مي‌ايد.

اين مقام قضائي بيان داشت : براي تسريع در رسيدگي به تخلفات مربوط به اجراي طرح امنيت و سلامت اجتماعي در اين خطه شعبات ويژه‌اي در دستگاه قضايي مازندران تشكيل شده است.

دادستان عمومي و انقلاب ساري به ماه مبارك رمضان اشاره كرد و افزود :
حرمت نگه داشتن اين ماه عزيز بر همه مسلمان واجب است و معصيت در اين ماه ناديده گرفته نمي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين "جعفري" اضافه كرد : روزه خواري علني در ماه مبارك رمضان يك جرم محسوب مي‌شود و در صورت مشاهده برابر دستورالعمل ناجا و دستگاه قضائي با افراد متخلف برخورد قانوني مي‌شود.

وي در خصوص حفظ و حراست از اراضي ملي گفت : در هفته‌هاي اخير نزديك به يكصد هكتار از اراضي ملي كه به تصرف افراد سودجو و فرصت طلب در آمده بود توسط دستگاه قضايي به بيت المال بازگشت داده شد.

وي خاطر نشان كرد : اين ميزان از عرصه‌ها با همكاري و پيگيري دستگاههاي اجرايي و شوراي حفظ و حقوق بيت المال كه مورد تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود آزاد شد.

اين مقام قضايي همچنين در خصوص برگزاركنندگان مجالس غيراخلاقي گفت :
هر گونه مجالس لهو و لعب كه مغاير با شئونات اسلامي باشد جرم محسوب شده و بامتخلفان برخورد قانوني مي‌شود.

وي تصريح كرد : كسانيكه مكاني را براي برگزاري اين گونه مجالس در اختيار افراد قرار بدهند نيز ضمن محكوميت‌هاي سنگين ، محل مورد نظر نيز تعطيل و پلمپ مي‌شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.